De wereld tegemoet.. - Reisverslagen van Femke de Breed - WaarBenJij.nu De wereld tegemoet.. - Reisverslagen van Femke de Breed - WaarBenJij.nu

De wereld tegemoet..

Op 9 december stap ik het vliegtuig in voor een geweldig avontuur. Ik ga een nieuwe wereld tegemoet en ben ontzettend benieuwd wat ik daar allemaal tegen zal komen. Ik wil me begeven in de mooiste natuurwonderen, ik wil wilde dieren zien die we hier niet hebben en ik wil gewoonweg genieten...

Wil je meegenieten of ben je gewoon nieuwsgierig hoe het mij vergaat aan de andere kant van de wereld.. volg dan mijn verhalen op deze webpagina en laat een berichtje achter.... want uiteraard ga ik jullie wel ontzettend missen!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Mijn laatste bestemming in Australië: Sydney!

20 Februari 2013

Perth en Busselton – een indirect familietripje

11 Februari 2013

Adelaide en Kangaroo Island

08 Februari 2013

The Great Ocean Road

01 Februari 2013

De stad met 4 seizoenen in 1 dag: Melbourne
Femke

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23743

Voorgaande reizen:

13 November 2016 - 05 December 2016

Femke goes Vietnam!

09 December 2012 - 05 Maart 2013

De wereld tegemoet..

Landen bezocht: