Femke goes Vietnam! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Femke Breed - WaarBenJij.nu Femke goes Vietnam! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Femke Breed - WaarBenJij.nu

Femke goes Vietnam!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

27 Oktober 2016 | Nederland, Woerden

Zo... de tickets zijn geboekt, ik heb de route ongeveer in mijn hoofd en mijn backpack ligt klaar om gevuld te worden. Jep.. ik ga weer op avontuur! Het is nog even stressen om in de komende weken alles nog te regelen: pasfoto's voor visum, Amerikaanse dollars, handige (en vooral kleine) backpack benodigdheden en natuurlijk een nieuwe bikini! Uiteraard heb ik met mijn vertrekdatum nog rekening gehouden met de Woerdense tenniskampioenschappen, wat de komende weken natuurlijk ook extra druk maakt, maar goed.. daarna kan ik eindelijk genieten van een welverdiende vakantie waarin ik wederom een prachtig stukje van de wereld mag gaan bekijken.

Ik hoop ook dan weer een reisverslag bij te kunnen houden.. dus mocht je willen weten wat ik aan het uitspoken ben.. dan lees je hier mijn reisverslagen ;)

Enjoy! (want dat doe ik ook :P)

  • 27 Oktober 2016 - 17:56

    Marian De Breed:

    We gaan je volgen:)

  • 27 Oktober 2016 - 22:26

    Sylvia:

    Vietnam?! Das iets heel anders! Super leuk meis! Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Femke

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 23742

Voorgaande reizen:

13 November 2016 - 05 December 2016

Femke goes Vietnam!

09 December 2012 - 05 Maart 2013

De wereld tegemoet..

Landen bezocht: