Enjoy it for the fullest! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Femke Breed - WaarBenJij.nu Enjoy it for the fullest! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Femke Breed - WaarBenJij.nu

Enjoy it for the fullest!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 November 2016 | Nederland, Schiphol

Na een jaar hard werken, waarin de laatste loodjes toch echt wel het zwaarst wogen, met nog even een tennistoernooitje erbij in de laatste 1,5 week, keuzestress en leuke en minder leuke momenten van de afgelopen tijd is het dan eindelijk zover. Ik laat alles even achter om het avontuur weer op te zoeken. Ik kan jullie wel vertellen: ik ben er aan toe..

En daar zit ik dan... Nog even te wachten op Schiphol tot ik het vliegtuig in kan onder het genot van een heerlijk mok warme chocolademelk. Kortom: het genieten is begonnen ;)

Ik zeg het altijd tegen anderen: 'enjoy it for the fullest!'. Een zin die ik met me meedraag in mijn hart.. Want ik weet hoe mooi de wereld is, hoe bevoorrecht ik ben om daar stukjes van te mogen zien en te beleven en hoe zonde het is om daar niet helemaal in op te gaan..

De komende weken ga ik mezelf maar eens even resetten. Weg uit de drukte van Nederland en weg uit een overvolle agenda van werk en privé afspraken. Het is even tijd voor mezelf, voor nieuwe indrukken, voor bezinning, het is tijd om te genieten van nieuwe culturen en een prachtig land.

Het is boarding time! Met een glimlach pak ik mijn tas en loop naar de gate.. ME-Time starts NOW! And you know what?

i'm going to enjoy it for the fullest!

  • 13 November 2016 - 19:52

    Pa En Ma:

    Ga heerlijk genieten, maak je hoofd leeg van de minder leuke momenten en stop het wwer vol met de mooie dingen die je zeker gaat zien.
    We love you.

  • 13 November 2016 - 19:54

    Angelique :

    Geniet and have fun!! Tot over 3 weken meis!!
    Enjoy!! XXX

  • 13 November 2016 - 20:01

    Anouk:

    Heel veel plezier lieve schat! Maak je hoofd lekker leeg, geniet van alle mooie indrukken en nieuwe ervaringen. Het is je gegund!

  • 13 November 2016 - 20:17

    Roelof & Diny:

    Fijne vakantie, ga lekker genieten,
    van deze mooie reis :-)
    Veel plezier xx

  • 13 November 2016 - 21:59

    Tjitske:

    Lieve nicht, genietse.... Dikke knuffel

  • 13 November 2016 - 23:10

    Sylvia:

    Geniet ervan topper! Nergens aan denken alleen genieten ;-) tot over 3 weekjes!

  • 14 November 2016 - 08:24

    Beppie:

    Heey Femke, you globetrotter!! Have lots of fun! en dankjewel dat je dit met ons wilt delen. Je bent GOED bezig!

  • 14 November 2016 - 09:35

    Cris:

    Geniet ervan Patser! Ben jaloers! Mooie foto's schieten... x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Femke

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 23744

Voorgaande reizen:

13 November 2016 - 05 December 2016

Femke goes Vietnam!

09 December 2012 - 05 Maart 2013

De wereld tegemoet..

Landen bezocht: